Loungebank Maken Van Steigerhout?

Heb jij altijd al een loungebank willen maken, maar ben je er simpelweg gewoon nog niet aan toe gekomen. Download dan de tekening en begin vandaag met het maken van je eigen loungebank.

Een Steigerhouten Loungebank Maken

Het maken van een loungebank is niet moeilijk. Zelf ben ik een aantal jaar geleden begonnen met het maken van houten meubelen en beleef hier veel plezier aan.

Omdat ik heb gemerkt dat er veel mensen zijn, die het leuk vinden om zelf hun eigen tuinmeubelen te maken. Maar niet goed weten waar te beginnen, heb ik een aantal bouwtekeningen gemaakt.

In deze bouwtekeningen leg is stap voor stap uit hoe je zelf deze meubelen kunt maken.

Wat Vinden Anderen Van De Tekening

Ilona

    De aanmelding is soepel verlopen, ik heb de bouwtekening van de loungebank al gedownload gisteren, en heb meteen wat aanpassingen uitgevoerd. Vanmiddag ben ik dan ook meteen aan de slag gegaan om mijn versie van jouw loungebank te maken voor moederdag

Ymke

    Bedankt voor de tekening! Mijn bank van steigerhout staat al op mijn dakterras. Ook voor vrouwen is het een duidelijke tekening:-) Fijne site!

Verras Je Familie En Vrienden

Stel je voor dat je de loungebank hebt gemaakt en je familie of vrienden komen bij je op bezoek. Je kunt ze versteld doen staan van jou kunnen, want iedereen zal natuurlijk denken dat je de bank gewoon gekocht hebt. Daarna kunnen jullie samen genieten van de bank en gezellig samenzijn.

Met de tekening is het heel eenvoudig om de loungebank te maken.

loungebank maken,

Geef een reactie

